....................Pe drumul crucii de alina costea


Pe drumul crucii



Iubeste-ma cum a iubit Iisus Biserica!
Eu sunt femeia ta.
Acest lut cu suflet supus lui Dumnezeu si tie barbatului meu-
Fericirea laica ingaduita ca un inteles in fiinta absurdului.
Iubirea noastra a cladit in inima mea dorinta de a fi un singur trup
Tu si eu,
Iisus Hristos si Biserica,
Painea si vinul,
Taranul si pamantul.
Un singur trup binecuvantat de Dumnezeu
Pe drumul crucii.
Tu esti madularul indispensabil din mine,
Eu candela arzanda in sufletul tau.
Un singur trup imperechiat in profunzimea unei daruiri rotunde,
In lumina Cuvantului recuperat din neant
Barbatul meu calcand in secunda sfintita si rostita de dragoste
Ca un juramant ascuns in copaci
Si flori desculte pe pamantul Golgotei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

13 ani fara Sebastian Domozina