poezii scrise de alina costea


Nepatata iubire




Te astept,ingerul meu,
Sa ma convertesti la adevar si iubire,
Sa ma destrami din pacat
Si sa ma creezi intr-o noua fire.
Fa-ma femeia de care sa te indragostesti ca un adolescent
Si pe care sa o iubesti ca un artist,
Ca un Dumnezeu,
Ca un copil,
Ca un sot,
Ca un tata…
Cand mai parasit,
Dupa ce amandoi am pacatuit,
Doar lacrima a mai avut puterea de a ma ajuta sa merg mai departe;
In lacrima ca-ntr-o oglinda l-am vazut pe Dumnezeu.
M-am spovedit crezand in nepatata iubire care ne poate salva.
Postul si rugaciunea
Ca niste lumanari arzand in biserica din mine
m-au schimbat…






Esti tot ce laic ma surprinde



mi-e dor de tine
barbatul cu ochi mici de copil,
de buzele tale din faguri de miere.
cand te sarut parca sorb o dulce inviere,
un pardis cu cele mai frumoase flori si miresme,
o candela cu mir.
Tu esti barbatul care atunci cand ma imbratisezi
Parca plamadeste in mine un rai din emotii pure si smerite,
Un tremur cald in inima
Ca o binecuvantare divina.
Esti ,tu,inceputul si sfarsitul unui curcubeu fluid
Care se scurge prin corp
Atunci cand te simt in mine.
Mainile tale cand ma ating
Respira molcomul sufletului tau cu un miros de iasomie
Care ma mangaie atat de fin si de tulburator,
Atat de pur si de sofisticat;
Esti ca un fruct zemos de caisa
Pe care imi place sa te culeg cu un sarut,
Cu o privire
Cercetandu-te cu placere si duiosie cand dormi in cearceaful rosu…
Barbatul meu esti tot ce insemn eu,
Esti eu,
Esti tot ce laic ma surprinde,
ce ma cuprinde in infinit,
Esti indoiala si raspunsul,
esti lacrima framantarii nesecate
Dintr-un desert al filosofiei mele.






Tu




Te port cu mine peste tot:
Prin orase si sate,
In deplasari prin sange si inima,
In metafizica lui Aristotel,
In razboiul dintre soacra si mine,
In Galileea si in-n lacrimi…
Si te prezint ca un trofeu
Si ca un eu,
Modelandu-te in cantec cu versuri din Psalmi
Si ghiocei dintr-un material numit tacere.
Tu esti nelinistea mea
Istorisita de Sfantul Duh
Si de poeti
In versuri limpezi desfrunzite in vantul noptii galbene.
Traiesc doar pentru tine
Universul meu
Reconstruit din vesele faclii si aripi de iubire.
Tu conceptul de fiinta
Redefintita ca fiind un absolut din radacini de rugaciune ,
De albe lacrimi si suave bucurii…

Comentarii

Anonim a spus…
Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Postări populare de pe acest blog

13 ani fara Sebastian Domozina